Гарантія

Гарантійне і сервісне обслуговування

     Купуючи товари в нашому інтернет магазині ви отримуєте гарантію в залежності від виду товару. Гарантійний термін на товар зазначений в його описі в картці товару.

    Документом, що підтверджує гарантійні зобов'язання, є чек або гарантійний талон із зазначеною датою продажу. Гарантійний термін вказаний в гарантійному талоні до обладнання. Термін обчислюється з моменту продажу. Гарантійний ремонт можливий тільки при наявності чека та гарантійного талона. Оплата за ремонт обладнання на стадії гарантії не стягується.

   Гарантійне обслуговування обладнання проводитися в нашому сервісному центрі. Якщо виникає гарантійний випадок, вам необхідно звернутися до нас за допомогою одного з телефонів, зазначених на сайті і повідомити менеджеру про гарантійний випадок. Якщо ви проживаєте в м.Умань, то передача товару здійснюється при зустрічі з кур'єром. Клієнтам з інших міст України слід направляти товари по гарантії через компанію Нова Пошта. Доставку на ремонт покупець здійснює за свій рахунок.

    Звертаємо вашу увагу на те, що діагностика поломок, ремонт та інші сервісні операції не виконуються менеджерами магазину. Менеджер відповідає лише за прийом товару по гарантії і подальшу комунікацію з клієнтом з цього питання.

     Суть несправності, порядок ремонту і т.п. визначає майстер сервісного центру.

    Післягарантійний ремонт – здійснюється тільки при наявності чека, так як ремонту підлягає товар, придбаний тільки в магазині https://big-nails-box.com.ua. Оплата за ремонт обладнання встановлюється по закінченню ремонтних робіт, після оцінки і діагностики приладу.

         Магазин має право відмовити в проведенні гарантійного обслуговування у разі:

- порушення умов експлуатації, які спричинили за собою несправність - перевищення безперервного терміну роботи фрезера, лампи, використання невідповідних насадок і т.п .;

- наявності на приладах слідів розтину і ремонту за умови, що раніше гарантійний ремонт не виконувався;

- наявності механічних пошкоджень, що виникли внаслідок недбалої експлуатації або навмисних дій користувача - залиття рідиною, падіння з висоти, запиленість;

- наявності ушкоджень, викликаних стихійними лихами та подіями техногенного характеру - пожежі, повені, урагани і т.п.

- якщо пошкодження є наслідком перепаду напруги в електромережі;

     Термін проведення гарантійного обслуговування складає до 14 робочих днів. У разі якщо ремонт визнали не гарантійним, клієнту може бути запропоновано проведення ремонту за його рахунок.

Особливості гарантійного обслуговування ультрафіолетових ламп.

     Згідно з р.1 ст.7 п.2 Закону України «Про захист прав споживачів» гарантійний термін товарів, а саме UVLed ламп для манікюру SUN становить 30 днів, починаючи з дати продажу зазначеної в гарантійних умовах.

      Купуючи товари в нашому магазині, Ви погоджуєтеся з рекомендаціями по догляду і порядку експлуатації манікюрних ламп.

Порядок експлуатації манікюрних ламп:

- підключення до мережі 220 вольт;

- уникати контакту з водою;

- якщо прилад не використовується, блок живлення від'єднати від мережі;

- не використовувати прилад більше 10 хвилин безперервної роботи;

- не допускати перегрів приладу, так як це може привести до передчасного псування приладу.

      Гарантія на ультрафіолетові лампи для манікюру поширюється на поломки, викликані заводськими дефектами або браком. На лампочки і світлодіоди гарантія не діє у зв'язку з тим, що дані компоненти є витратним матеріалом і їх термін служби безпосередньо залежить від режиму експлуатації.

Гарантія не поширюється на:

  • аксесуари, які входять в комплект виробу;
  • елементи живлення.

У разі закінчення гарантійного терміну, звернення щодо недоліків не розглядаються.

Перейти до покупок