Повернення / обмін
Обмін (повернення) товару належної якості провадиться відповідно до р.1 ст.9 п.1 Закону України «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики , а також розрахунковий документ (гарантійний талон), виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Не підлягають обміну або безкоштовного ремонту товари:
- з дефектами, що утворилися внаслідок неправильної експлуатації, що не відповідають їх призначенню;
- деформовані в результаті неправильного використання, пошкодження внаслідок використання хімічних речовин, і з іншими дефектами, які виникли з вини покупця;
- відремонтовані покупцем самостійно.
Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів» позначений перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню), а саме:
- гребінці, масажні щітки;
- одноразова продукція;
- кисті і набори кистей;
- пилки, бафи, полірувальники;
- перукарські ножиці;
- манікюрні інструменти;
- лаки і гель-лаки;
- товари в аерозольній упаковці;
- шпильки і шпильки для волосся;
- товари по акції та знижені в ціні товари;
Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, повинні бути збережені: комплектація, цілісність і всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування та покупець має оригінал документа, що підтверджує факт покупки відповідного товару. Порушення будь-якого з цих пунктів залишає за магазином право відмовити покупцеві в обмін або повернення товару.
Забираючи товар з відділення Нової Пошти Ви автоматично погоджуєтеся з якістю і комплектацією товару. Переконливе прохання перевіряти посилку при співробітника кур'єрської служби / кур'єрі або у відділенні транспортної компанії.
Доставку на ремонт, обмін, повернення покупець здійснює за свій рахунок.